Persondataforordningen, som trådte i kraft i maj 2018, bør give alle firmaer og organisationer overvejelser om, hvordan persondata og personfølsomme data håndteres. Dette gælder også i forhold til, hvordan post til kunder, medarbejdere, tidligere medarbejdere m.fl. håndteres.
Der, hvor det var god praksis tidligere at benytte e-mail, er måske ikke OK fremover, hvorfor der i så fald skal findes en anden løsning, som har det nødvendige sikkerhedsniveau. Desuden er den traditionelle post blevet en udfordring grundet lange leverancetider og stigende portosatser, hvorfor den fysiske postgang bliver en større og større udfordring i forhold til at arbejde med effektive processer. Måske I bare gerne vil digitalisere arbejdsgange for at få en mere effektiv administration.
Vi har en række forskellige løsninger, som spænder fra basal digital post over digital signatur, til løsninger der er integreret med kundens IT-systemer, hvorfor vores påstand er, at vi også har den løsning, som passer jer.
Kontakt os gerne for en uforpligtende samtale eller rekvirer materiale om vores løsninger.