Lønsedler og HR post i e-Boks



Med løsningen e-Boks – Din Arbejdsgiver kan vi tilbyde en nem, billig og sikker løsning,
som giver jer mulighed for at sende post i e-Boks – herunder jeres lønsedler fra bl.a. Lessor løn.

Vi tilbyder med vores løsning den mest enkle og fleksible funktionalitet, som både håndterer lønsedlen direkte fra lønsystemet og andre dokumenter direkte fra f.eks. Word, Excel eller et HR-system. I kan derfor nøjes med 1 løsning – vores løsning, hvis I vil implementere sikker post i lønbogholderiet og HR-funktionen på en gang.

HVORFOR SKAL POSTEN I e-BOKS

  1. Nemmere administration
    – bl.a. ingen administration af medarbejders e-mail adresser
    – eller medarbejdere som evt. efterspørger gamle lønsedler
  2. Kvittering for at det enkelte dokument/lønseddel er sendt og modtaget
  3. Måske en økonomisk besparelse
  4. En god medarbejderservice
  5. Og så er sikkerheden også på plads i forhold til GDPR

Medarbejderen vil modtage posten i e-Boks under en af følgende overskrifter:

  • Lønseddel
  • Aftaledokument
  • Information
  • Rejseafregning
  • Feriekort
  • Timeopgørelse
  • Søgnehelligdagskort

Vores løsning virker sammen med alle Windowsbaserede systemer herunder Word, Lessor Løn, Excel, HR-systemer o.s.v., uden I skal tænke på at skulle ændre i jeres IT-systemer.

e-Boks – Din Arbejdsgiver er prismæssigt den billigste måde at få post i e-Boks, hvorfor I med denne løsning ikke får jeres egen firmaprofil på e-Boks men i stedet blot optræder under begrebet Din Arbejdsgiver. Denne løsning er derfor også kun egnet til at sende post til aktuelle medarbejdere og ikke andre.
Ønsker I at kunne sende post til andre end medarbejdere eller modtager af post får at vide, at der er post specifikt fra jer, så skal I vælge en af vores andre løsninger.

Kontakt os for fremsendelse af nærmere beskrivelse incl. prisliste.

Vi giver også gerne en demo.